diumenge, 27 de maig del 2012

IRONTOUR 2012 (Per Martí Civera)

El cap de setmana passat es va celebrar L’Irontour. Un format molt atractiu i que fa gaudir de dos triatlons en menys de 12 hores. Alhora que atractiu dur...
El dissabte al arribar a la Vil.la, veig que l'aigua no està  com la ultima vegada que participi. Però no passa res, hem de nadar tots.
Deixem les coses a l'hotel, un ràpid mos i directes al box. Allí comence a veure gent coneguda, vells amics que ens anem saludant i així mitiguem els nervis previs.
La primera etapa és contrarellotge, i la meva hora de sortida és 16.20.
D'un en un van sortint tots els triatletes, fins que m'arriba el torn. Surto amb la intenció d'entrar entre els vint primers, per optar a la sortida preferencial del diumenge.
Començo a nedar i l'onatge no deixa veure la segona boia, aprete  tot el que puc i només sortir de l'aigua em canten el temps 13.45, alguna cosa no ha anat bé... després parlant amb Javier Ortiz (jutge), em comenta que està llarg, s'ha soltat la boia i he nedat 910m.
En la bici poc puc acolpla-rme, ja que hi ha molta corba i molta rotonda.
Finalment baixe a córrer i em trobo molt bé. He complert el meu objectiu i em fico el 18 de la general. Encara que cal destacar l’altisim nivell que hi ha aquest any.
El diumenge a les 6.00 sona el despertador, baixem al menjador a desdejunar i surto fora de l'hotel per comprovar el temps, i ufff esglai, són les 7.00 i bufa molt fort el vent. No passa res, pense, el vent és per a tots…
Quan arribe al box, en el meu lloc trobo un barret de diferent color, amb el meu nom i amb el nom de CTC, és la meua recompensa pel gran treball del dia anterior.
Es dóna la sortida, sortim els 20 primers i darrere la resta de triatletes, pel rabillo de l'ull veig com alguns triatletes, corren per la sorra. ESTA PROHIBIT, pense, estan fent trampa. No es pot córrer per la sorra, per a tallar.
Em concentro i començo a nadar, i oblide l'ocorregut.
Quan surto de l'aigua, faig un a bona transició, agafo la bici i començo a donar pedals. De sobte m'adone que el vent va a fer un dia molt, molt dur.
Començo a pujar Aitana, no trobo la cadència, no puc anar acoplat… començe a desesperar-me. El vent està  fent-me sofrir moltissim, ratxes que em fan trontollar-me damunt de la bici.
Desprès d'hora i mitja de barallar-me amb el vent, arribe a la transició i en l'entrada a la mateixa em treuen targeta per portar el casc deslligat... el que em faltava, pinse. Mire el box buscant amb la mirada a Ali, a veure que passa amb la targeta, però no la trobo. Decideixo córrer oblidar-me, i això és el que faig. En entrar en meta em diuen que he arribat el 20. Molt content amb el resultat i esperant la proxima edició per llevar-me l’espineta del port.
Salutacions i kms.

XI TRIATLÓ DE CULLERA

XI TRIATLÓ DE CULLERA
Fotos del Picassa de Pau (Trim). Més fotos a www.conchip.es

XII TRIATLÓ DE CULLERA

XII TRIATLÓ DE CULLERA
CAMPIONAT AUTONÒMIC

XIII TRIATLÓ DE CULLERA

XIII TRIATLÓ DE CULLERA
TRIATLÓ PER EQUIPS - Lliga de Clubs de la C.Valenciana