dissabte, 23 de juny del 2012

TRIATLÓ CROSS SANTA POLA (Per Paco Selfa)

El passat dia 10 de Juny es va celebrar el Campionat Autonómic de Triatlón cros, en santa Pola, i fins allí em vaig desplaçar per a gaudir d´aquesta prova tan multitudinària dins del calendari de la Comunitat Valenciana. Tinc que dir que l´any passat ja no vaig assistir, tot i que estaba apuntat, per raons personals, pero en aquesta Segona Edició si que he pogut assistir.

Per por d'arribar justet vaig sortir abans de les 6:00 del mati i vaig aplegar amb temps de sobra per fer tots els preàmbuls d'abans de la competició .Vaig ser dels primer en recollir el dorsal, i amb paciencia vaig preparant- ho tot. La mar estaba ideal, encara que un poc bruta d´algues per la vora. La sorpresa me la enduc al vore el box la quantitat de bicis que hi ha, 1100 participants anaven a prendre l´eixida en tres tandes. Ens dirigim a la mar, caminant el Kilómetre que teniem que nadar, i eixim els de la primera sortida. Intente situar-me el millor posible, i agafe un grupet que al meu ritme arribem a la vora en 17´min. i d´asi fins a la bici tenim que córrer quasi 600 metres , ja que el box era molt llarc. Ja en la BTT , com que conec molt bé el circuit, vaig més tranquil i confiat de que vaig a anar bé. I així es ja que en trobe molt bé de cames i vaig avançant a ciclistes, eixint-me un parcial prou més rápid que altres anys del duatló cros . Tornem a boxes i fem les transicions interminables que tenim que fer tots, pero es el que té una proba d´aquest calibre. Comence a córrer i en la recta de meta , en eixe moment entraba a meta, Emili Aguayo , vaja máquina. Arribat aquest moment el calor ja anaba causant estragos, ja que l´eixida va ser tardet a les 10:00 , i va fer un dia sofocant de ponent, pero apretant i pensant que els 5 kms. pasent pronte, hen fique a córrer i va eixint un bon ritme i mantenint-lo arribe a la meta , molt sencer i amb molt bones sensacions . Pensant : Objetiu complit, que no era altre que acabar-lo e intentar superar-me a mi mateix disfrutant de la proba en tot moment.

En cuant a la organització una nota prou alta , en cuant a infraestructures un 10 , pero en avituallament en carrera i pos meta tirabes algo de meins . La posibilitat de grabar la medalla que et donen amb el teu nom i el temps de meta , per 2 € , es un gran detall . Samarreta , toallola, i altres detalls en la borssa del corredor també son d´agrair. En fi una proba que recomane a tot el mon.

Al any que ve , més i millor si cap.

Salutacions.

XI TRIATLÓ DE CULLERA

XI TRIATLÓ DE CULLERA
Fotos del Picassa de Pau (Trim). Més fotos a www.conchip.es

XII TRIATLÓ DE CULLERA

XII TRIATLÓ DE CULLERA
CAMPIONAT AUTONÒMIC

XIII TRIATLÓ DE CULLERA

XIII TRIATLÓ DE CULLERA
TRIATLÓ PER EQUIPS - Lliga de Clubs de la C.Valenciana